Noc šestnáctá, den sedmnáctý

Buggy už téměř neprostestuje, když má jít spát a ráno po sobě nechává už menší nepořádek. Jen už se nedá říct, že by dělala loužičky, spíš už je to na kategorii louže. :)

Buggy zanechala veškerého čtení, zjevně se domnívá, že v tomto ohledu je už dostatečně vzdělaná, tudíž se pustila do likvidace krabice, kterou škube, trhá a žužlá. Ani mašlovačka už nehraje prim. Buggy je v tomto ohledu přelétavý pták. :D V dílně objevila další boty. Moje jsou fajn, ale proč se smířit s mrňavýma velikosti 38, když může mít 42, že? Čím větší, tím lepší. Ale moje botky si rády počkají a Buggy se k nim pak pokorně vrátí. :D

Velmi zaujal kelímek od jogurtu. Kdyby mohla, strčila by do něj celou hlavu, aby mohla zbytky jogurtu vylizovat. Ale jelikož nemáme jogurty v kýblu, ale běžném kelímku, musí se Buggy spolehnout na svůj jazyk. :) Je pravda, že je pak poněkud smutná, protože se nedostane až na dno a odvádí tak polovičatou práci. :)

Buggy dostala tvrdý rohlík. No více méně na hraní. Ohryzala ho, ale střída jí moc nejede, takže si rohlík nosila, štěkala na něj, chtěla si s ním hrát, házela s ním a nakonec ho donesla Arně ke kotci, jako ať ta s tím něco udělá. Bohužel Arnin vzah k rohlíkům je více než chladný, většinou si je zahrabe, takže Buggy tady plakala na špatné hrobě. Nakonec se Buggy naštvala rohlík mi hodila pod nohy a víc se o něj nezajímala.

Buggy se umí pěkně vztekat, když se jí něco nelíbí, to kouše, štípe, vrčí a nechce se chovat. Vrtí sebou, až nakonec dosáhne svého :)

Buggy opět zjistila, že uzel je prima hračka, takže ho nenechala ne pokoji a neustále si s ním hrála. Jen se obávám, že je masochistka, protože jak třepe hlavou, když uzel "rdousí", tak se jím mlátí. A náramně se  jí to líbí. :D

Už skoro ani nepípne, když ji dávám do kotce. Občas to na mě zkouší, ale jsem neoblomná, takže Buggy svého brblání zanechá.

Buggy se večer setkala se svým starým známým - korýtkem pro slepice. Byla opatrná, ale pak rozpoznala pak, který už jednou cítila, takže se na vetřelce vrhla a snažila se ho zlikvidovat.

A já jsem při jedné drbací chvilce, kdy jsem Buggy škrabkala na bříšku, zjistila, že to naše chuďátko má výtok. Je tak malá, a už takové "ženské" problémy...