Noc šedesátá šestá, den šedesátý sedmý

Déšť nehodlá předat svou vládu slunci, takže pršelo i při oslavě. Ale Buggy je pohodářka, které déšť náladu rozhodně nepokazí. Cvičily jsme, jak jen nám to počasí dovolilo, potom jsem Buggy udělala jogurtový dort s ovesnými vločkami a keksíky. A narozeniny jsme slavily pod střechou. Buggy se s nadšením pustila do dortu, až byla celá bílá a zapatlaná. Ale spokojená. Její optimismus a radost do života jsou nakažlivé.

Buggy se hrozně líbí frisbee. Máme takovéto měkké, textilní. Nevěřila bych, že ji to zaujme, když se to nekoulí po zemi, ale Buggy je to očividně jedno, hlavně že se za tím může honit. Buggy byla zpočátku navztekaná, protože se jí nedařilo zvednout frisbee ze země a ne a ne ho uchopit tak, aby s ním mohla utíkat a nepřekáželo jí. Ale Buggy je chytrá hlavička, takže na to rychle přišla. :)

S Buggy trénuje soustředění a postoj. Po tom, co mi prokousla už třetí ponožky, když se mi je pokoušela stáhnout, jsem jí jedny dala na hraní.  Dobrý, ale taková zábava, jako při stahování z nohy to není. :)

Vyhledávání pamlsků jsem Buggy zpestřila – nedala jsem je pouze na zem, ale umístila je výš. Ukázala jsem Buggy co a jak, takže si při vyhledávání v dílně ověřuje nejen podlahu.

Buggy mi ukradla botu.

Dobývala se do domu, protože se jí zdálo, že jsem tam nějak dlouho, ale jí jsem řekla, že se za chvíli vrátím.

Buggy a Arna si zahrály na čerta a Káču – Buggy vyskočila Arně předními packami na hřbet, držela se a Arna se rozběhla. :)