Noc šedesátá sedmá, den šedesátý osmý

Buggy se opět dala do tahání ponožek. :) Taky se honily s Arnou, hrály na schovávanou, běhaly, skákaly. Buggy na mně vyžebrala staré noviny, ze kterých udělala kousíčky o velikosti 3X3 milimetry. :) Bylo super to pak uklízet. :)

Buggy se zalíbilo dřevo, které tedy začala vytahovat z koše. Když ji přestalo tohle bavit, vyštrachala z neznáma hadr a hra začala nanovo. :)

Nebylo mi zrovna dobře, Buggy má velkou míru empatie, takže mě starostlivě pozorovala, mazlila se a snažila se mi zvednout náladu. :) Silou vůle jsem se donutila vzít Buggy na procházku – třeba mi čerstvý vzduch prospěje. Buggy byla moc hodná, nosila jablka, pozorovala lidi, psy, radost jí udělaly kamion, bagr i obyčejné osobní auto. Musely jsme překročit strouhu. Buggy fascinovaně hleděla na tekoucí vodu, až po chvíli odtrhla oči a hupsla za mnou.  Taky během procházky našla kus kůry, který pak vydržela asi pět minut nosit.

Doma zvědavě očichávala korýtko od slepic. :)

Zvládly jsme si i zatrénovat. Buggy mi dělá jenom radost! :)