Noc padesátá pátá, den padesátý šestý

Pokračujeme ve výcviku, máme svoji zajetou sestavou, ke které čas od času něco přidám. Snažím se teď Buggy přimět, aby po povelu „vstaň“ vydržela stát, dokud nedojde k dalšímu cviku a pomalu ji učím soustředění na ruku s pamlskem – taková malá předvýstavní příprava. Občas se zadaří, někdy si ze mě udělá Buggy prolézačku, snaží se stůj co stůj dostat k pamlsku. :)

Arna se snaží před Buggy předvést, špatně tedy snáší, když Buggy vypracovává pachové čtverce, kdežto ona nemůže ukázat svůj um. Štěká a štěká. Buggy to nevadí, dokáže se i přes rušivé vlivy pěkně soustředit.

Všem na potkání krade boty a stahuje s nohou ponožky. S oblibou si taky odnáší boty ode dveří, pak je roznosí a kochá se svým dílem. Nutno podotknout, že botám neublíží. Jen ji tak nějak fascinují.

Buggy byla dnes zvláště přítulná, měla mazlící náladu, potřebovala podrbat bříško. :)

Dala jsem Buggy kus suchého chleba, ať se zabaví a promasíruje si dásně. Bingo! Buggy byla nadšená, chleba okusuje, pak si s ním hraje, nebo na něj vrčí. :)

Vařila jsem maso na pamlsky, tak jsem té malé piraňce dala kousek syrového masíčka. Fůůůj! To je ale hnus! Buggy s odporem maso vyplivla a podívala se na mě způsobem, jakoby pochybovala o mém duševním zdraví. :D

Ale spravila jsem jí náladu jogurtem  - zblajlzla ho rychlostí blesku, zamatlala si čumáček a ještě vylizovala kelímek, takže měla špinavé i čelo.

Hitem jsou slepice, Buggy se na ně chodí dívat a obdivně je pozoruje. :)