Noc dvacátá druhá, den dvacátý třetí

Práce na rekonstrukci pokoje jsou v plném proudu, Buggy se rozhodla, že je třeba nás kontrolovat. Zjevně ani nemohla dospat, těšila, až nás bude bedlivě střežit.

Vloudila se do domu a všechno musí prozkoumat. Když nám nemůže pomáhat se sestavování nábytku, tak nám nosí ukazovat košík na mop (asi z ní fakt bude rytíř), hadr, krade nám všem boty a pak se s nimi záhadně vypaří, na schody si vylezla pro papuče – ty jí obzvláště šmakovaly, potom si přitáhla koupelnovou předložku a zabalila se do ní.

Je horko, Buggy už neví, kam by se před sluníčkem schovala.

Po domě vonělo pečené kuře. Buggy se zarazila a začala nasávat vůni. Pak se rozhodla, že když nejde kuře za ní, půjde ona za kuřetem. A po schodech. To jsem jí zatrhla. Věřím, že kdybych ji posadila před troubu, tak se na ni bude dívat jako na televizi.

Zážitkem dne bylo pro Buggy jednoznačně zrcadlo. Viděla se v něm úplně celá. Já nevím, prý se psy v zrcadle nepoznají a reagují na svůj odraz jako na cizího psa, ale Buggy se to náramně líbilo a prohlížela se ze všech stran...Asi bude taky modelka. (Vždyť jsem říkala, že když se na ni podívám, tak vidím minimálně CACIB :D).

Po složení nábytku nám zbyla spousta krabic. Co s nimi? Buggy to hned vyřešila, tahala kartony po celé zahradě i domě, ukazovala je Arně a spokojeně je škubala. Myslím, že si Arna s Buggy staví domek. Protože neustále každá tahá kus nějakého materiálu a pak to spolu konzultují.

Sama jsem se vrhla na sestavování roštů pod matrace. Dělala jsem to venku, bylo mi neuvěřitelné horko, už jsem ti chtěla mít za sebou. Buggy přišla, chvíli mě okem kritika hodnotila, pak se mi pokusila ukrást jednu laťku roštu, a když neuspěla, tak aspoň začala cumlat gumové „chlívečky“, do kterých se zastrkují jednotlivé laťky roštu. Až se pode mnou ta postel jednou proboří, tak to bude tím, že Buggy ožírala rošt. :D

Buggy se nebojí žádné práce, neustále nám předváděla, jak je manuálně zručná, nosila šroubovák, kladivo, pytlíky se šroubky, prázdné igelitové obaly od šroubků – nestačili jsme jí to zabavovat.