Noc čtyřicátá, den čtyřicátý první

 

Buggy už od rána pěkně zlobila, byla k nezastavení. Aby se vydováděla a uklidnila se, vzala jsem ji na procházku – cíl obchod. Zvolila jsem novou trasu, potkaly jsme spoustu lidí, Buggy si se zájmem prohlížela auta, autobusy, psi jí nevadí, jen jí někteří moc uštěkaní lezou krkem a chce se na ně jít podívat. :) Největším zážitkem byly pro Buggy jednoznačně ovečky. Viděly jsme je z bezprostřední blízkosti. Jakmile jsme se přibližovaly k ohradě, ovečky se daly na ústup a houfovaly se – jako by poznaly, že rotvajler se používal jako honácký pes. :) Buggy na ně fascinovaně koukala, s jednou ovcí, která se trhla ze stáda a šla se na Buggy podívat, si hleděly do očí. Pak přišly i ostatní. :) Nemohla jsem Buggy od ni dostat. :)

V obchodě se chovala způsobně, pěkně se pomazlila a na pár minutek si zdřímla. Pak nás čekala cesta zpět. Buggy capká jako profík, pěkně mě už vnímá – zavolám ji, oslovím, chvilku vydrží jít u nohy.

Odpoledne se na Buggy podepsalo horko a prodělané očkování - byla dost unavená. Ale večer už jsme si zatrénovaly. Zaměřuji se teď hlavně na soustředění a na oční kontakt.

Buggy si zamilovala házení bot, která mi pak ráda nosí, abych je zase odhodila, nebo ji je dala ke kousání. :)