Z jako zánět ucha a zlomený prst

Od posledního zápisníčku uběhla už spousta času, ale rozhodně jsme se s Buggy neflákaly. Složení zkoušky ZPU 1 toho budiž důkazem. :) Snažily jsme se nezanedbávat žádnou složku výcviku, leč ke stopám jsme se kvůli absenci terénu vrátily až cirka před měsícem a půl. Nutno podotknout, že Buggy nic nezapomněla a navázala tam, kde jsme spolu skončily. Buggy stopuje precizně, soustředěně a přesně – radost pohledět. Buggy si bohužel prošla slabým zánětem ucha, takže jsme vylepšily péči o ouška. Myslela jsem si, že to, jak se Buggy o uši starám, stačí, ale bohužel. Buggy byla na veterině statečná, sice funěla a koulela očima, ale nechala si uši vyšetřit, žádné drama se nekonalo. Taky jsme hodně objížděly jiné cvičáky, abychom obě získaly nové zkušenosti a naučily se pracovat i v jiném prostředí. Vycházky byly taky samozřejmostí.

 Ve výcviku nás nezastavil ani můj zlomený prst, kdy jsem měla na ruce až po loket sádru a posléze další dva týdny ortézu. Prostě jsem si na ruku navlékla velkou froté ponožku, aby sádra nebyla špinavá, ruku hodila na šátek a jelo se dál. :) Buggy byla smutná z toho, co se to paničce přihodilo, chovala se ke mně mnohem opatrněji než obvykle, a ani nevymýšlela blbosti. Prostě zlatíčko. Jen když nás čekaly obrany, tak jsem se po revírech, které jsem absolvovala já, vyměnila s dědou, protože jednou rukou bych Buggy neudržela, ani bych rychle nepřepla vodítko. Ačkoli bylo vtipné, když jsem těžkopádně zvedala ruku navlečenou v khaki obalu a křičela „revír“, jsem prostě pravák, a zlomenina nezlomenina, zvyk je zvyk :)

Ale i s mým prstem v brnění jsme zajely na očkování. Samozřejmě bez dědy bychom to nezvládly. Buggy už se na veterině chová jako starý mazák, žádné přemlouvání, ať jde dál. Vždycky ji necháme zvážit, načíst čip – to už je taková rutina.

Během toho, co jsem měla zlomený prst, jsme musely omezit procházky, protože kdyby nastala nějaká krizová situace, bylo by to s mou jednou použitelnou rukou dost v háji.

Jakmile se mi prst dal do pořádku, najely jsme s Buggy na původní režim, včetně procházek a taky se začaly zase věnovat stopování.