Od všeho trochu

Nikdo nás s Buggy nedokáže zastavit, ani lidská zloba. Po zkoušce jsem se zase oklepala a jede se dál.

Pokud to počasí dovolí, chodíme na stopy. Aktuální stav je takový, že máme zvládnutou stopu podle ZM i ZVV1. Neusínáme samozřejmě na vavřínech, takže stopy jsou starší a delší, objevuje se víc lomů, lomy ostré, větší množství předmětů, stopujeme na hlíně, louce, během stopy dochází ke změně terénu. Nezažene nás ani bahno, silný vítr nebo déšť. Buggy musí být připravená na vše. Já se stále ztrácím, prostě nevím, kudy jsem šla, ale hlavní je, že to ví Buggy. Tu nevyvede z míry ani to, když jí tvrdím, že už je lom, ale žádný tam není. :)

V poslušnosti stále trénujeme naši starou dobrou sestavu, zdokonalujeme aport, odložení za pochodu vleže, přidala jsem odložení vsedě. Dopilovaly jsme štěkání u nohy, aby bylo vždy spolehlivé. Povely na dálku zvládáme už na vzdálenost 10 metrů a to jen s posunkovým povelem. :)

Občas se přihodí, že Buggy odmítne některý cvik dělat, takže je na mně ji přechytračit. Problém je v tom, že Buggy je až nechutně chytrý pes. :)

Buggy skáče už téměř celou metrovku, pomaličku jsem zvedala a zvedala a hele, co dokáže přeskočit. Buggy si hledá techniku, piluje skoky k dokonalosti. Zvládá překážku i s aportem. Kladinu si chodí i sama, ví, co má dělat, jen to musíme ještě trochu „učesat“, protože občas se chce Buggy předvést a zapomene, že má psovoda, na kterého musí počkat. :)

U áčka Buggy taky ví, o co jde, klidně si ho vyzkouší i beze mě, jen musíme doladit, aby ho docházela až do konce. Asi v nejbližší době zařadím k áčku aport.

V obranách jsme udělaly obrovský kus práce, neuvěřitelně jsme se posunuly dopředu. Buggy kouše na krátký měkký rukáv, umí si krásně naskočit, nebojím se ji pustit na volno na hladké zadržení s puštěním rukávu. A především – odolnost vůči nápřahu. Prostě jí to vůbec nevadí. :) Nerozhodí ji ani dotek figuranta, nebojí se se o něj opřít packami.

Obíhání maket je krásné, rychlé, vyštěkání perfektní.