Noc sedmdesátá páta, den sedmdesátý šestý; noc sedmdesátá šestá, den sedmdesátý sedmý; noc sedmdesátá sedmá, den sedmdesátý osmý

Ve čtvrtek jsme si to namířili na zámek Vranov nad Dyjí. Auto jsme nechali na parkovišti pod zámek a pak jsme šli lesoparkem k zámku. Příjemné prostředí, málo lidí, jen ten kopec! I když problémy mám já, ne Buggy, ta má fyzičku. :)

Dmula jsem se pýchou, protože kdo nás potkal, tak obdivoval Buggy, jak je krásná a sympatická. :) Buggy se chovala opět vzorně, když viděla děti, trochu zpozorněla, ale nijak jinak nereagovala. Byla celá nadšená, že nádvoří je vysypané pískem, tudíž se hned pustila do díla – rozhodla se vykopat tunel. :)

Maminka šla na prohlídku, já, taťka a pejsci jsme se vydali na procházku po lesoparku, šli jsme i na Hallamasskovu vyhlídku, potěšili se pohledem do krajiny, prošli se a zamířili k autu. Buggy i Mooney dostali napít, Buggy navíc zbaštila svačinku. Stojí za zmínku, že Mooney se nenapije z Bugininy misky, ani ze své, pokud z ní předtím Buggy pila. Asi se urazím. :D

Zanedlouho dorazila ohlašovaná bouřka, proto jsme mamce přijeli naproti k zámku. Právě včas, protože se spustil pořádný liják.

Na chatě jsme si zatopili v krbu, udělali dobré jídlo a uvařili čaj. :)

Jen to noční venčení v tom dešti…

V pátek už bylo pěkně hnusně, lilo až do odpoledne. Nám to ale nevadilo, protože jsme stihli, co jsme stihnout chtěli, a odpočinek jsme měli v plánu. V krbu praskal, oheň, my jsme si povídali, hráli hry, Mooney spal a Buggy předstírala, že neexistuje. :D Jen to funění, když spala. Místo ohniště jsme díky dešti měli bazének. Z toho byla Buggy nadšená. Vždycky tam ponořila čenich, zabublala do vody a vytáhla si dřevo na žužlání. Večer jsme se vydali na procházku k pláži.

V sobotu ráno jsme sbalili věci, panu majiteli předali chatu a za vydatného deště se vydali na cestu zpět. Buggy cestu snášela dobře a v pořádku jsme dorazili domů. :) Buggy dostala vydatný oběd, my koneckonců taky, a já i Buggy jsme to „zalomily“. Se mnou byla řeč až okolo šesté večer, Buggy to měla podobně. :)