Noc sedmdesátá osmá, den sedmdesátý devátý; noc sedmdesátá devátá, den osmdesátý

V neděli jsme odpoledne s rodiči, Mooneym a Buggy vyrazili do Náměště na Hané, abychom si udělali pěknou procházku v lese. Počasí sice zahrozilo, spadlo pár kapek, ale nemám si nač stěžovat.

Buggy mi dělá samou radost, nevadí jí děti ani auta, cyklisty už lovit přestala, houby stále hledá. Zlehka jsme si zatrénovaly. Hodinka venku bohatě všem stačila, začal se spouštět deštík, takže jsem se vydali ku domovu.

 

V pondělí jsme podnikli velké dobrodružství, Buggy jela se mnou a rodiči do ZOO do Olomouce. Vybavila jsem se hračkou a pamlsky a šly jsme na to. :) První zastávka nás čekala hned u vchodu, kde se Buggy zalíbili lemuři. Byla z nich nadšená, nemohla z nich spustit oči, nadšeně čichala, sledovala každý jejich pohyb. Neštěkala, vrtěla ocasem, nejraději by za nimi vlezla. Nemohla jsem ji dostat pryč.

Vysvětlila jsem jí, že nás čekají další zvířata a že při odchodu lemury ještě uvidíme. :D

Buggy si všechno očichávala, z některých zvířat byla „na větvi“, jiná ji moc nezajímala. Čekala jsem, že jí bude vadit řvoucí lev. Ani omylem. Jen si předními packami vyskočila na zítku, aby na lva lépe viděla, koukla se a to bylo vše. Co ji hodně zajímalo, byly opice. Na lemury to sice nemělo, ale taky dobrý. Od opic šla dobrovolně.

Nelíbil se jí gepard, respektive se Buggy nelíbila jemu. Chvíli na ni koukal a pak vystartoval. Buggy se lekla, uskočila, ale okamžitě se vrátila a nenávistně si ho prohlížela. Naježila se a bylo jasné, že spřádá plán na pomstu. Když jsme kolem geparda procházeli podruhé, dala mu své pohrdání najevo zavrčením.

Buggy s nadšením zkoumala poníka, který se jí moc líbil a my zase jemu. Já jsem poníka hladila a Buggy čichala.

Klokani byli Buggy ukradení, stejně jako velbloudi, ovšem kozy, to je jiná liga. Ty se Buggy vůbec, ale vůbec nezamlouvaly. :D

Vlci byli prima, jeden z nich vstal, šel k plotu a vrtěl ocasem. Buggy se vrtěla celá, jak nadšeně máchala ocasem :)

Po poledni jsme si dali oběd, Buggy byla ráda, že si lehla a mohla si chvilku odpočinout. V autě nám pak usnula a byla ráda, že jsem po ní po příjezdu domů nic nechtěla.

Bylo to úžasné – Buggy neštěkala, nebála se, chovala se jako dáma. :)