Noc osmdesátá druhá, den osmdesátý třetí; noc osmdesátá třetí, den osmdesátý čtvrtý

Ve čtvrtek jsme vyrazili na Plumlov na přehradu, abychom se prošli, Buggy se zase podívala na něco nového a já abych načerpala síly na nový školní rok.

Buggy jako obvykle zanořila čenich k zemi a lovila pachy. Když jsme šli po hrázi, tak zásadně cupitala po obrubníku kolem zábradlí, jestliže jsem jí nabídla balónek, tak ho chvíli nosila, ale pak mi ho plivla pod nohy, jako ať si ho laskavě seberu. Vydali jsme se na pláž. Buggy z vody lovila kameny a listí, ale namočit packy se jí nechtělo. :) Taky obdivovala labutě a vyloupávala kaštany.

Buggy cestovala v nové přepravní kleci. Jsem na ni pyšná, jak to zvládla. Beze strachu, nervů. Nechala jsem ji nejprve na klec zvyknout na zemi, v autě už pak nebyl problém. Zvlášť když ji mamka drbala a poskytovala Buggy rozptýlení během jízdy.

Výlet jsme zakončili obědem. Buggy přinesli misku s vodou. Voda v misce vydržela asi třicet vteřin. Buggy se napila, potom okem kritika zhodnotila vzhled misky a rázným plácnutím tlapy misky převrhla. A je to. :)

Odpoledne nás čekalo očkování proti psincovému kašli. Buggy dostala vakcínu do nosu, trochu si zaprskala, ale jinak všechno bez problémů. Buggy jsme zvážili – je to pěkný cvalík, už má 17,3 kg! Ještě jsem jí vzala tablety na odčervení a už jenom držím palce, aby Buggy snášela očkování dobře.

V pátek jsem nechala Buggy odpočívat, aby jí po očkování bylo co nejlépe a moc se nenamáhala. Ale vypadá to, že teď se to obejde bez nevolností. :)