9.2. - 15.2.

Pokračujeme s Buggy v intenzivním nácviku obran, začínají se dostavovat výsledky. Pomalu, ale jistě. :) Buggy je aktivní, zvyklá na kontakt se mnou, jakožto figurantem, zlepšuje se zákus. Jako další na řadě bude v nácviku podporování kořistnického pudu, zvyšování zájmu o pešek a zaměření se na trénování lhostejnosti k nápřahu. Nápřah samotný Buggy nevadí, dotek samotný (opravdu dotek, pohlazení) ji vždycky trochu vyvede z míry, tolik se nesoustředí na zákus. Trénujeme i nadále aport, jak na balonek, tak na činku. Buggy má činku stále více v oblibě, zrychlilo se uvedení do klidu, Buggy už nepotřebuje tolik mou podporu, jestliže má aport držet. Cvičíme i odložení za pochodu. Opět jsem zařadila pamlsek, Buggy si lehá rychle, stačí, když se jen na momentík zastavím.

Ve čtvrtek jsme s rodiči, Buggy a Moonem vyrazili na prodloužený víkend, pronajali jsme si chatu v maličké vesničce nedaleko Kunštátu. Buggy cestu naprosto v pohodě zvládla a celý pobyt se chovala naprosto ukázkově. Čistotná, jakmile jsme šly ven, hned se vyvenčila. Stačilo se jí věnovat a pak jí dát hračku a byla jako beránek. :) Byla spokojená, když byla s námi a tak klidně pochrupovala na dece. V noci s námi spala v posteli. :) Vždycky nás na dobrou noc olízla a usnula jako dřevo. Je to zlatíčko, hodně potřebuje kontakt. Mačkala se na mě tak, že jsem málem spadla s postele. Když jsem k ní byla otočená zády, tahala mě za pyžamo, abych se k ní otočila. :) Trénovaly jsme i na dovolené – především poslušnost. Každý den jsme všichni chodili na vycházky, jsem na Buggy pyšná, jak krásně se umí chovat.