30.3. - 5.4.

Počasí bylo všelijaké, holky byly neustále mokré a špinavé, ale spokojené.

Zpřesňujeme poslušnost, Buggy se snaží, pracuje rychle, ale mnohem přesněji, než dřív. Mě to taky naučilo, jak s Buggy pracovat, co kdy cvičit, v jakém sledu a pořadí.

Najednou se zlomilo odložení za pochodu, a Buggy ho umí, bez problému. Pracujeme na chůzi u nohy, aby se Buggy vydržela soustředit a udržovala oční kontakt.

Povely na dálku se taky zlepšily, upřesnily, Buggy si je jistější a jistější a nikam necestuje, ale zůstává pěkně na místě.

 

V neděli jsme vyrazily na stopu. Tentokrát dvě stopy, každá dvacet minut stará, jeden předmět. Jednu jsem si šlapala sama, druhou našlápl taťka. Buggy jela jako vysavač, u mé stopy si byla jistější, ale i druhou stopu vypracovala pěkně. Dokonce jsem se ani neztratila a psa nepletla. :)

 

Na cvičáku se Buggy opět proměnila v norníka a snažila se vyhrabat myši. Dělala, že je hluchá a neví, kdo je Buggy, když ji volám. :) Kladinu šla moc pěkně, jen jednou nahoře zachytila nějaký pach, který ji zaujal a panička měla co dělat, aby ji přesvědčila pokračovat a zabránila tomu, aby spadla, jak zkoumala pach a nebezpečně se jí packa dostala na kraj prkna.

Překážka je také v pohodě, jen to vypadá komicky, jak sundávám x prken, až zbydou poslední tři. :)

S aporty jsem byla moc spokojená, jen stále ta chůze u nohy. Člověka to ale nutí zamyslet se, co udělat, aby to psa víc zaujalo a pomohl mu.

 

Obrany opět velmi pěkné, jen revír se pokusila Buggy odrbat a neviděla význam proč se namáhat, když za maketou nikdo není. Jinak krásné vyštěkání, kousání taky super, mám problém ji udržet. :)