17.11. - 23.11.

I státní svátek jsme s Buggy strávily tréninkově. Ráno jsme s dědou vyrazili na stopu. Opět kladl děda. :) Pro jistotu. Také tentokrát nás trápil vítr, ale Buggy se s tím statečně prala.  :) Byla jsem moc spokojená. Ještě jsme si procvičily revíry a jeli zpět domů. Byla nepříjemná lezavá zima.

 

Počasí nestálo za nic, dost pršelo, nikam se nedalo jít. Tedy pokud bychom se s Buggy nechtěly brodit v bahně, nebo se přizabít na mokré trávě. :)

 

Tak jsme trénovaly doma, nejčastěji v dílně.

Pokračujeme ve cvicích bez posunků, zdokonalujeme aporty.

Taky jsem začala Buggy zvykat na měření. Moc se jí to zpočátku nelíbilo, metr by mi nejraději sežrala a pak by šla pryč. :) Ale pomocí pamlsků a hlazení se mi ji podařilo přesvědčit, aby zůstala stát a neutíkala mi. Sice se ještě trochu vrtí, ale to dotrénujeme. Aktuálně má Buggy 50,5 cm v kohoutku. :) Pěkně ta moje chlupatá kulička roste.

 

Buggy s Arnou si spolu dokážou neuvěřitelně pohrát. Jen ty zvuky, které se u toho ozývají  - vrčení, brumlání. :) A ty fotky, které při tom pořídím. Je pak těžké poznat, kde končí Arna a kde začíná Buggy. :) Ale holky to nemyslí vážně, jen se tak škádlí. Taky mají tendenci se předvádět, protože když si jich člověk nevšímá, tak jsou k sobě hrozně miloučké. :)

 

Ve čtvrtek jsem Buggy odčervovala. Byla moc šikovná, trpělivá, jen třetí tabletku se jí moc nechtělo spolknout. Tak jsem jí po tabletce dala kousek masa, a bylo po problému.

Buggy je zdravá, bez parazitů. Uff. :) O víkendu jsem jí dala, pokoj, aby se po odčervení dala dohromady. :) Jen v neděli jsme si projely poslušnost.