16.3. - 22.3.

Počasí bylo přívětivé, terény vhodné, takže jsme několikrát vyrazily na stopu. Mám z Buggy radost, jde jí to opravdu dobře, už děláme 20 minut starou stopu, dva lomy, až čtyři předměty na stopě a pátý stopu ukončuje. Buggy to očividně baví, vrtí u stopování ocasem, nic ji nevyruší, jde soustředěně, nos u země. Zlepšily se i lomy, kde byla Buggy občas příliš rychlá a pak si musela hledat složitě správný směr.

 

V poslušnosti upevňujeme to, co se Buggy naučila, Buggy se zlepšuje, už necvičí tak bezhlavě a s chybami. Podařilo se mi ji pomocí pár triků usměrnit tak, že u toho přemýšlí, a cviky jsou rychlé, ale přesné.

Zlepšilo se odložení za pochodu, trénujeme sedni – lehni - vstaň na dálku. Buggy si je v provedení mnohem jistější, přibrala jsem do nácviku i štěkání na dálku. S tím Buggy opravdu problém nemá. :)

 

V neděli jsme vyrazily na cvičák. Buggy byla šikovná, a opět mi ukázala, jak ji někdy podceňuji. Vzala jsem ji na kladinu, posadila, nachystala si pamlsek do ruky, jistila Buggy pod bříškem a ejhle. Buggy mě odstrčila a prošla kladinu jako profík. Musím ji trochu brzdit, aby ji nevyběhla příliš rychle, což se jí jednou povedlo, a pak musela seskakovat. Ale je úžasné, jak dokáže být soustředěná a klidná. Nepanikaří, nic.

Začíná si pěkně zafixovávat i přeskok přes překážku. Díky bohu, protože jsem přeskakovala těch pár latěk s ní a málem jsem se rozsekala. :)

 

Buggy měla krásné revíry, krásně předvedla i vyštěkání na figuranta. Jen je někdy neštěstí, mít tak chytrého psa. Posílala jsem ji do revíru a z kapsy mi visela šňůrka od balonku. Buggy si dala dvě a dvě dohromady a nikam nechtěla jít. :)

 

U kousání mi ale spadla čelist. Jakoby mi Buggy někdo vyměnil. Mnohem aktivnější, drzejší pes, který už na nic nečeká a hrozí figurantovi. Pes, na kterém je vidět radost z obran. Buggy krásně kousla i do kousadla pro štěňata, rvala ho z ruky dolů, vrčela, bojovala o kořist. Nevadil jí ani dotyk. :)