15.6. - 21.6.

S Buggy jsme v týdnu intenzivně cvičily, pracujeme na chůzi u nohy, aportu a odložení. Buggy se neuvěřitelně zlepšuje, jde vidět, jak dospívá. Pěkně spolupracuje, má chuť do práce. Znovu jsem zařadila ovladatelnost na dálku, Buggy je ode mě asi na pět metrů a velmi rychle pochopila, že nemá chodit za paničkou pro pamlsek.  :) Panička přijde k Buggy. :) Buggy je opravdu šikovná, je jí jedno, jestli je ode mě krok nebo pět. Procvičujeme i povely pouze posunkové.

Aport procvičujeme i po chůzi u nohy, kdy Buggy odhodím balonek. Nutím ji, aby mi míček přinesla a předsedla. Aport se celkově velmi zlepšil.

 

V neděli jsme vyrazily cvičit. Minulý týden panovala nesnesitelná vedra, tentokrát nám pršelo. Prudký déšť nám nedovolil stopovat, naštěstí než jsme dojely na cvičák, pršet přestalo, tráva byla sice mokrá, ale Buggy to nevadilo. Šlo ji to parádně, byla jsem spokojená. Áčko, kladina, překážka i  s aportem, krásně chodila u nohy.

Byla jsem spokojená i s revíry a vyštěkáváním. :) Radost mi udělala i obrana, Buggy šla nekompromisně do akce, předvedla plný zákus. :)