15.12. - 21.12.

Týden to byl náročný – měla jsem na programu zkoušky a zápočty. Buggy mi držela tlapky, takže všechno dobře dopadlo a my se pak s Buggy mohly věnovat výcviku a trávit společné chvíle.

Pilujeme poslušnost, u cviků bez posunků už je Buggy rychlá jako blesk, takže teď zpřesňujeme, častěji zařazujeme pamlsky. Nezapomínáme ani na odložení a aporty. Buggy s nadšením letí pro činku, jen ji pak v sedě nechce moc držet, raději by hned pamlsek (a když má aport držet, tak zavrací oči :) ), takže nás to s dědou nutí přemýšlet, co s tím, ale zdá se, že jsme nad tím vyzráli. :)

Chodíme na svižné procházky, aby se Buggy pořádně protáhla a měla kondičku. Začínáme pomaloučku trénovat na výstavy – běhání, postoj. Samozřejmostí je ukazování zubů. Občas se sice Buggy šklebí, ale nakonec to vždycky zvládneme. Taky stále zvykáme Buggy na měření. Zase o kousíček poporostla, blíží se k 54 centimetrům.

 

V sobotu jsme s mamkou a Buggy vyrazily na velký procházkový okruh. Těší mě, že Buggy je snášenlivá, neagresivní, pěkně poslouchá. Poslušnost procvičujeme i během procházek, aby byla ovladatelná vždy a všude.

 

V neděli jsme se nenechali odradit chladným a větrným počasím a vyrazili cvičit. Zahajovali jsme stopami. Já jsem mrzla, neustále smrkala a nechápala jsem, jak ten pes dokáže v takovém počasí stopovat a ještě tak pěkně. Zírala jsem. Buggy pracovala klidně a soustředěně, ničím se nenechala rozhodit. A její spanilá jízda pokračovala i na cvičáku. Radostně se seznamovala se psím osazenstvem, byla nebojácná a sebevědomá. Ta tam je ta malá opatrná Buggy, která se, když je druhý pes příliš akční, schová za paničku, aby si oddechla.  :) Neváhala provokovat ke hře,  očichávala psí protějšek.

Bez problémů se nechala odvést do odkládacího kotce a tiše tam chvíli setrvat. Už se nebála hlasitě štěkajících psů z ostatních kotců. :)

 

Pěkně jsme si protrénovaly poslušnost, i za přítomnosti Arny a po jejím boku. V obraně jsme se zúčastnily kruhovky, která Buggy hezky vyhecovala. Byla aktivní, pozorná, dávala o sobě vědět. Chtěla taky ten rukáv, a když ne ten, tak alespoň hadr nebo kůži. :) Dostaly jsme pochvalu, že se Buggy zlepšuje, je sebejistější, více a více si troufá na figuranta. :)