Zkoušky na druhou - část druhá

Po úspěšně složené zkoušce ZPU 1 jsme s Buggy rozhodně nezahálely, a pustily jsme se do přípravy na zkoušku ZZO 1. Ta nás čekala  KK Velká Bystřice, kde jsme jezdily poctivě trénovat.

Lidé v klubu jsou všichni moc milí a ochotní pomoci a poradit.

 

Zkoušky tradičně začínaly brzy ráno. Přivítal nás pan rozhodčí Lasík. Jak jsem zaznamenala, o panu rozhodčím kolují nejrůznější hrůzné legendy, a můžu osobně říct, že rozhodně nejsou pravdivé. :)  a Pan rozhodčí všem psům kontroloval identitu, a bylo vidět, že má se psy opravdu zkušenosti, velmi oceňuji jeho přístup, kdy si psy s psovody k sobě jednotlivě volal, a naprosto v klidu, bez nějakého se vrhání na psy a prudkých pohybů, všem zkontroloval čipy nebo tetování.

 

My s Buggy jsme čekaly, až proběhnou stopy, a potom jsme po zkoušce BH šly na plac my. Pan rozhodčí byl opravdu milý, nasmáli jsme se. To, co předvedla Buggy, už bylo malinko horší. Šili s ní všichni čerti, takže byla nekoncentrovaná a vymýšlela alotria, kdy se mi přiřazovala k noze bez povelu, pohazovala si s aportem a podobně. Největší bodové ztráty jsme měly právě na překážce, kde Buggy nevyšel zrovna krok a měla dotek, poté na mě skočila a pak se mi sama zařadila k noze; body jsme poztrácely i na aportu, kde si s ním Buggy hrála, nesla ho rozhodčímu, já jsem vydala druhý povel, a už to bylo. No, stane se, aspoň vím, co zlepšit, na čem pracovat. Zkoušku jsme úspěšně zvládly, to je to hlavní. :)

 

Po zkouškách na psovody čekal už připravený guláš, který byl moc dobrý. Zkoušky byly perfektně připravené, všechno šlo jako po másle.