Noc šestá, den sedmý

Buggy je u nás už téměř týden, kňučení přes den se zmírnilo, takže jsem se rozhodla, že je na čase, aby Buggy strávila noc o samotě. Nachystali jsme jí pelíšek v dílně, kterou jsme upravili tak, aby se štěňátku nic nestalo. Buggy měla přichystanou deku, misku s vodou, moje boty a pešek na hraní. Úderem půl desáté večer jsme unavenou fenku dali spát. Zázrakem ožila. Protestovala a škrábala na dveře. Ale jen chvilku - pak opět pochopila, že jí to není nic platné. Než usnula, tak si ještě trochu zabrblala, ale potom už byla potichu jako myška :).

Ráno jsme pustili Buggy ven - byla nadšená- a hned se projevila její silná povaha. Nebojí se jít zpátky do dílny, noc v ní strávená ji nijak netraumatizovala. Vyvenčila se, já po ní uklidila loužičky, a pak si Buggy ještě chvilku zdřímla.

Buggy si ráda pochutnává na tvarohu. Je legrační, jak je potom celá zamatlaná. :D I když není popatlaná jen po tvarohu. Tuhle jsem jí z čela sundavala rýži. :D

Buggy se projevuje víc a víc - vrčí, štěká, kouše nohy zahradnímu nábytku, snaží se ochutnávat květiny. Dokonce se dožadovala polínka. Tak jsem jí jedno dala. Nutno podotknout, že byla víc než spokojená, všude ho s sebou tahala a chlubila se. Už jsem od toho zubatého ďáblíka schytala první krvavý šrám. Moje předloktí jí velice chutná. Vidím to na zákusy na plnou tlamu :D.

Ať děláme cokoli, Buggy hned běží za námi, zjišťuje, co podnikáme a kontroluje nás.

Je to vodomil. Přišla na to, že miska s vodou, se dá převrátit, takže ji obrací záměrně a polevá sebe i okolí vodou. Strašná sranda :D. Dali jsme jí větší misku - to je už hodně tvrdý oříšek. Zkrátka tu potvoru nedokáže převrhnout. Zkoušela ji vzít do tlamy, plácala do ní packou, ale nic. Tak do misky aspoň vrazila přední packy. :)

Hitparádě hraček kraluje nádržka na slunečník, ze které se snažila vytáhnout špunt tak dlouho, až to dokázala. Špunt jí byl z bezpečnostních důvodů odebrán, nicméně nádržka ji baví stále.

Vděčnými objekty jejího zájmu jsou také spadané švestky. Jakmile nějakou najde, okamžitě si ji odnese a žužlá ji.