Noc pátá, den šestý

Opravdu krutě jsem se mýlila, když jsem si myslela, že je po celodenním řádění Buggy tak utahaná, že bude spát jako miminko aspoň do dvou do rána. Chyba lávky. Bylo 22:40 a Buggy se i přes večerní venčení vzbudila a vyrobila loužičku. Takže jsem vše uklidila, vzala ji na chvíli ven a pak ji zase uložila k spánku. 00:22 - budíček! Ten malý čertík má snad bezedný močový měchýř. Zase jsem ji vzala na vzduch, kde si počuchala, ale jinak jsme se domů vrátily s nepořízenou. 2:30 a Buggy se budí po třetí. Nevím, co se to děje, spěcháme ven, já už melu z posledního. Je čas nechat se vystřídat. Vyklízím pole a nechávám nezbedné štěňátko se zodpovědnou vyspalou osobou. Zase to trvá asi půl hodiny, než štěně usne. Spím jako zabitá. A ráno jsem rozhodnutá - je na čase, aby už další noc spala Buggy sama.

Přes den Buggy už téměř nekňučí - výjimkou je krátkné brblání těsně po tom, co ji dám do kotce. Trénujeme přivolání a "k noze". Hlavně všechno v klidu. Zjistila jsem, že začínám po těch probdělých nocích být nervózní. Ne, ne - pěkně pomalu, štěňátko je malinké a není to přece stroj.

Buggy pokračuje v seznamování s ovčačkou Arnou - ta je mnohem opatrnější a už se na Buggy nehrne jako buldozer :D. Ideální je oddělit je bránou - Buggy se nemusí bát zašlápnutí, takže do sebe vesele mohou strkat čumáky a očichávat se.

Dneska jsem nasadila Buggy obojek. Snáší ho nad očekávání dobře. Když je zabraná do hry, je to bezproblému - jen v pauzách se trochu drbe.

Je velké horko. Náš rotvajleří vysavač nežere tolik, jako v předchozích dnech, a víc polehává.

Buggy se vrhá na kapradí, leze pod autem, proleze kudy se dá, vrčí a štěká. Je pozorná, když jde někdo kolem. Dokonce si zvykla, že jí čistím oči od ospalek a nebrání se. Vždycky řeknu "Oči", setřu jí ospalky a je to.

Fotím a fotím jako šílená, ať se máme čím kochat. Taky jsem zjistila, že kontroluju každý její bobek - zda vypadá tak, jak má a není v něm něco, co tam být nemá. :D

Příští týden nás čeká očkování a asi budeme i odčervovat. Rozhodla jsem se, že až bude Buggy větší, tak ji nechám načipovat - tetování má hůře čitelné, tak se nechci někde dohadovat, jestli je ten pes fakt Bugina, navíc pak po vyřízení petpasu bude moci do zahraničí. Taky musím u veterináře objednat kloubní výživu a poradit se ohledně antiparazitního obojku - u nás je kupa klíšťat.

Buggy lítá, jakoby měla raketový pohon, skáče, brzdí se smykem. Musím ji v jejích aktivitách trochu brzdit, ať si neublíží.

Zametala jsem malou metličkou. Jen na chvilku jsem odešla a už mi Buggy ten smetáček nese - jako ať si po sobě laskavě uklízím. :D