Noc čtyřicátá první, den čtyřicátý druhý

Buggy si přes noc vytahala snad všechny boty, které našla, roznosila je po dílně a byla spokojená.

Pokračujeme ve cvičení soustředění – zařadila jsem cviky, které by nám měly pomoct a Buggy donutit, aby přestala machrovat. :)

Do kotce už jde jen na obojku, vodítko není třeba. :) Dělá mi radost! :) Je šikovná. :)

Buggy byla celkem unavená, ale přesto měla hryzací náladu. Tak jsem jí dala kloubovou kost, aby raději okusovala ji, než moji ruku. :)

Buggy se momentálně nemůže rozhodnout, jestli má raději balónek nebo metličku, takže se snaží nosit obojí najednou. Chvíli ji baví jedno, pak zas druhé. Ale vždycky nese svého favorita ukázat Arně.

Buggy lítá jako čert. :)

Odpoledne předvedla svůj intelekt. Všimla jsem si, že je otevřená síť – Buggy musí být vevnitř. Ale ta potvora, jak mě slyšela jít po schodech, tak vyběhla, a já ji pak jenom viděla, jak sedí venku před sítí a směje se. :) A zkuste jí něco říct, když jste ji u toho nechytli. :D