Noc čtvrtá, den pátý

I čtvrtá noc byla podobná těm předchozím. Buggy se vzbudila k venčení ve čtvrt na jednu a půl čtvrté ráno. Když má Buggy během noční venčící pauzy náladu, tak prozkoumává okolí. A podařilo se jí objevit slimáka. Žel bohu slimák nebyl hře s Buggy nakloněn, nijak na její dorážení nereagoval, což Buggy rozvteklilo. Raději jsem ji ale zavolala k sobě, ať toho slimáka ještě neoslintá a není jí špatně. (Toho slimáka jsem usmrtila - ten hnusný škůdce u nás nemá co dělat). Tak snad se Buggy nepřeorientuje ze slimáků na šneky a nebude vyžadovat francouzskou pochoutku :). Ano noční setkání se slimákem Buggy neunavilo, takže jsem musela otevřít psí hernu a zabavit Buggy. Místo do uzlu raději kouše moje kalhoty, nebo mě tahá za vlasy. Skvělé. Ale nakonec se mi podařilo Buggy utahat dřív, než by ona dokázala totéž udělat se mnou, a tak usnula a já o vteřinku později také.

Bylo půl šesté ráno a Buggy byla vzhůru - zatím ale v klidu ležela. To já se cítila, jako by mě přejel parní válec. Tam a ještě zpět. Zachraňuje mě rodina. Buggy je tedy nakrmená a já si můžu ještě chvíli pospat. Asi hodinku a půl, pak se budím.

Buginino kňučení se zase zlepšilo. Také už zkouší, co by se stalo, kdyby mě neposlechla. :) Je to prostě ďáblík. Pomaloučku se víc a víc seznamuje s naší ovčačkou, která dostává rozum, a začíná si uvědomovat, že Buggy je štěňátko, a tak je s ní třeba jednat opatrně.

Buggy nenechá nic na pokoji- ať už se jedná o smeták, rohožku nebo koberec. Naštěstí ale pochopila, že mop se paničce nebere. Moc dobře už taky ví, co je to povel "FUJ!", ale občas tváří se, že je přece ještě maličké štěňátko a tak tomu nemůže rozumět.

Buggy se začíná měnit ve fotomodelku. Když ji chci vyfotit a zamlaskám, podívá se do objektivu a chvilenku vydrží v té dané poloze. Je to prostě hvězda. :D

Buggy si pochutnává na rýži s masem a zeleninou, granulích, krupičce nebo tvarohu. Sežere vážně vše. Jako pamlsek jí nabídnu kousek masa nebo sýra. Nepohrdne.

Rozhodla jsem se, že ji utahám a vyspím se. Buggy byla venku až do čtvrt na deset. Pak se jí začala zmocňovat únava...