18.5. - 24.5.

Vzhledem k tomu, že jsem měla během týdne tři zkoušky, má Buggy trochu volnější režim. Cvičíme krátce a jen tak zlehka, protože už mi příliš sil nezbývá. :)

Aktuálně už nejsou žádné terény na stopy, rostlinky jsou příliš vysoké, takže tento týden se stopování konat nebude.

V rámci možností trénujeme poslušnost, pilujeme hlavně aport, u něj je Buggy rozjařená a donáší mi činku tak, že letí a pak se do mě opře packami. Super. :D Je třeba to trochu korigovat a stále pracovat na držení.

Pomalu ztěžuji chůzi u nohy, střídám balonek s pamlskem.

V neděli jsme jely cvičit. Tentokrát to to bylo celé delší, protože jsme nejely stopovat. O laťku jsem Buggy zvedla překážku, aby se naučila dobře skákat, aby pak hravě zvládla i metrovku. Kladinu Buggy chodí bez problémů, dokonce si vzpomene i na to, že má na mě počkat. :) Buggy se neustále dožadovala vstupu na áčko, tak jsem si řekla, fajn, holka, ukaž, co umíš. A Buggy vážně umí. Prostě hračka, nic to není. :) Má to v krvi.

Na poslušnosti jsem byla moc spokojená, Buggy byla přesná, soustředěná, nemám, co vytknout.

Obrany byly opravdu vynikající, Buggy ví, o co jde, je aktivní, projevuje se, krásně reaguje na figuranta, zlepšil se zákus. Buggy už zjevně dorostly zuby, nehryže už polena, takže ji nic nesvědí.

V maketách se můžu na Buggy už celkem spolehnout, běhá rychle, skvěle vyštěkává.